| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|
| 1 | Ders: Nükleer Enerji, Nanoteknoloji, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Öğrenciler temel terimlerin kısa bir tanım listesini hazırlar. Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Nükleer enerji ve nanoteknolojinin etik yönleri | Online dergilerden bir makale okuma |
| 2 | Ders: Alternatif Enerji Kaynakları, Karbon Nanotüpler Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Enerji türlerini gerçek yaşam uygulamalarıyla eşleştirme Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Alternatif enerjinin avantaj ve dezavantajları | Karbon nanotüp uygulamaları üzerine literatür taraması |
| 3 | Ders: Ozon Tabakası, Biyopolimerler Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Ozon incelmesiyle ilgili bir grafik/şekil analizi, Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Biyopolimerlerin sürdürülebilir kalkınmadaki rolü | Ozon tabakası ve biyopolimerler hakkında bir metin okuma |
| 4 | Ders: Yakıt Hücresi, Denim Açıcı Enzimler, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Bir yakıt hücresinin diyagramını çizme veya inceleme Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Enzimlerin biyoteknolojik uygulamaları | Endüstride enzim kullanımı hakkında kısa okuma |
| 5 | Ders: Biyodizel, Tekstil Kimyasalları, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Kısa bir biyodizel metnini çevirme Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Tekstil kimyasallarının çevresel etkisi | Biyodizel üretimi üzerine bir makale okuma |
| 6 | Ders: UV-Kürleme, Nanokaplamalar, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Vaka analizi (endüstride UV-kürleme uygulamaları) Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Nanokaplamalar ve günlük hayattaki uygulamaları | Online veri tabanlarından seçilmiş materyaller okuma |
| 7 | Ders: Gıda Katkı Maddeleri, Polimerler II, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Gıda etiketlerini ve İngilizce karşılıklarını belirleme Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Gıda katkı maddelerinin güvenliği ve tartışmalar | Polimerler ve gıda katkı maddeleri üzerine literatür taraması |
| 8 | Ara Sınav 1 | |
| 9 | Ders: Güneş Enerjisi, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Kelime çalışması (güneş hücresi türleri) Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Güneş enerjisinin verimliliği ve sınırlamaları | Güneş enerjisi üzerine bir makale okuma |
| 10 | Ders: Akıllı Malzemeler, İlaç Salınımı, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Akıllı malzemeler hakkında mini sunum Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): İlaç salınım sistemlerindeki etik kaygılar | Güncel çalışmalar üzerine literatür taraması |
| 11 | Ders: Su Kirliliği, Nobel Ödülü Sahipleri, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Çevresel verilerin analizi Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Kimya Nobel Ödülleri ve etkileri | Başlıca Kimya Nobel ödülü sahipleri hakkında okuma |
| 12 | Ders: Polimerler I, Adli Kimya, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Kısa bir adli kimya vakasını çevirme Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Kimyanın hukuk ve toplumdaki rolü | Polimerler I ve bir adli kimya makalesi okuma |
| 13 | Ders: Biyopolimerler I, Cam, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Biyopolimer ürünleri üzerine grup beyin fırtınası Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Modern teknolojide cam uygulamaları | Bölüm ve makale okuma |
| 14 | Ders: Geri Dönüşüm, Fotolitografi, Sınıf içi Uygulama (5 dakika): Geri dönüşüm yöntemleri üzerine kelime sınavı Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Geri dönüşüm teknolojileri ve yarı iletken endüstrisi | Geri dönüşüm ve fotolitografi üzerine makale okuma |
| 15 | Ders: Geri Dönüşüm (Tekrar) Sınıf İçi Etkinlik (15 dakika): Grup özet sunumları Sınıf İçi Tartışma (5 dakika): Küresel bir sorun olarak geri dönüşüm | Geri dönüşümle ilgili tüm kaynakların gözden geçirilmesi |
| 16 | Final | |