Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|
1 | Konu Anlatımı: AXn tipi moleküllerin ideal geometrileri Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Ders işleyişi hakkında genel bilgi ve beslemenin genel tanımı ile ilgili öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Ders işleyişi hakkında genel bilgi ve beslemenin genel tanımı ile ilgili öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
2 | Konu Anlatımı: AXmEn tipi moleküllerin geometrik yapıları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): AXmEn tipi moleküllerin geometrik yapılarıile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): AXmEn tipi moleküllerin geometrik yapıları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
3 | Konu Anlatımı: CO2, NO-3, ALCl3, CF4, AsF5,SF6, H2O, BrF3 gibi moleküllerin geometrileri Sınıf-içi Uygulama (5 dk): CO2, NO-3, ALCl3, CF4, AsF5,SF6, H2O, BrF3 gibi moleküllerin geometrileriile ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): CO2, NO-3, ALCl3, CF4, AsF5,SF6, H2O, BrF3 gibi moleküllerin geometrileri ile ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
4 | Konu Anlatımı: Simetri işlemi ve simetri elemanı kavramlarının tanımı Sınıf-içi Uygulama (5 dk): Simetri işlemi ve simetri elemanı kavramlarının tanımıile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Simetri işlemi ve simetri elemanı kavramlarının tanımıile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 1 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
5 | Konu Anlatımı: Dönme işlemi ve dönme ekseni, simetri düzleminden yansıma, simetri merkezi Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Dönme işlemi ve dönme ekseni, simetri düzleminden yansıma, simetri merkezi ile ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Dönme işlemi ve dönme ekseni, simetri düzleminden yansıma, simetri merkezi ile ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
6 | Konu Anlatımı: Dönme-yansıma işlemi ve özdeşlik Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Dönme-yansıma işlemi ve özdeşlik ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Dönme-yansıma işlemi ve özdeşlik ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
7 | Konu Anlatımı: Dönme açısına göre simetri işlemi Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Dönme açısına göre simetri işlemiile ilgili olarak öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Dönme açısına göre simetri işlemi ile ilgili olarak öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 2 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
8 | Ara Sınav 1 | |
9 | Konu Anlatımı: AXn tipi moleküllerin simetri eksenleri ve simetri düzlemleri Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): AXn tipi moleküllerin simetri eksenleri ve simetri düzlemleri ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): AXn tipi moleküllerin simetri eksenleri ve simetri düzlemleri ile soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
10 | Konu Anlatımı: AXn tipi moleküllerde simetri merkezi ve dönme-yansıma işlemi Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): AXn tipi moleküllerde simetri merkezi ve dönme-yansıma işlemi ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): AXn tipi moleküllerde simetri merkezi ve dönme-yansıma işlemi ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 3 (15 dk.): Ters yüz edilmiş öğrenme (flipped learning) yöntemi çerçevesinde, ders başında, öğrenciye verilen ön hazırlık gö | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
11 | Konu Anlatımı: Nokta Gruplarının sınıflandırılması ve bulunması Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Nokta Gruplarının sınıflandırılması ve bulunması ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Nokta Gruplarının sınıflandırılması ve bulunması ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
12 | Konu Anlatımı: [PtCl4]2-, [Co(en)3]3+, NH3, (C5H5)2Fe, [Ni(CO)4], BF3 gibi moleküllerin nokta gruplarının bulunmas Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): [PtCl4]2-, [Co(en)3]3+, NH3, (C5H5)2Fe, [Ni(CO)4], BF3 gibi moleküllerin nokta gruplarının bulunmas ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): [PtCl4]2-, [Co(en)3]3+, NH3, (C5H5)2Fe, [Ni(CO)4], BF3 gibi moleküllerin nokta gruplarının bulunmas ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
13 | Konu Anlatımı: Simetrinin kullanım alanları Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) Simetrinin kullanım alanları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) Simetrinin kullanım alanları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
14 | Konu Anlatımı: Uygulama Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) Uygulama ile öğrencilerle soru cevap ve sunum uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) Uygulama ile öğrencilerle soru cevap ve sunum uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
15 | Konu Uygulama | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4,5,6. |
16 | Final | |