Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Lisans Programı
Genel Bilgiler
Programı Sunan Akademik Birim | Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Bölümü | |||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Direktörü | Mehmet Fevzi UĞURYOL | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Programın Türü | Lisans Programı | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kazanılan Derecenin Seviyesi | Bu program, Lisans seviyesinde öğrenim veren bir programdır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kazanılan Derece | Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Lisans Programı alanında Lisans Derecesi (Fen Bilimleri) almaya hak kazanmaktadırlar. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Eğitim Türü | Tam zamanlı | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kayıt Kabul Koşulları | YTÜ Lisans programlarında öğrenim görebilmek için, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi’nin (ÖSYM) yaptığı sınavı kazanmış olmak ve başka bir örgün yükseköğretim programına kayıtlı olmamak gerekir. Yurtdışından kabul edilecek öğrenciler için YTÜ Yurt Dışından Kabul Edilecek Öğrenci Başvuru ve Kayıt Yönergesinde yer alan hükümler uygulanır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Önceki Öğrenmenin Tanınması | Bu programa yapılacak olan geçişler, 24/4/2010 tarihli ve 27561 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik hükümlerine ve Senato tarafından belirlenen esaslara göre yapılır. Bu programa ÖSYM tarafından yerleştirilen dikey geçiş öğrencilerinin işlemleri, 19/2/2002 tarihli ve 24676 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik hükümlerine ve Senato tarafından belirlenen esaslara göre yapılır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kazanılan Derece Gereklilikleri Ve Kurallar | Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az DC notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir. Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240’tır. Öğrencilerin aynı zamanda zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Program Tanımı | Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Bölümü, ülke genelinde gereksinim duyulan; taşınır ve taşınmaz kültür varlıklarını, sanat eserlerini, tarihi yapı malzemeleri ve süsleme öğelerini tehdit eden mevcut ve muhtemel yıpratıcı etmenleri ve bozulmaları teşhis edebilen, bunların belgelenmesi, korunması ve onarımı (konservasyonu ve restorasyonu) için uygun yöntemleri belirleyen, uygulama gereken projeleri hazırlama bilgi ve becerisine sahip, disiplinler arası bilimsel ve teknik bilgiyle donatılmış meslek etiğine sahip meslek elemanları yetiştirir. Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım lisans programının eğitim amaçları kültür varlıklarının korunması alanında ulusal ve uluslararası ilkeler ve temel yaklaşımların yaygınlaşmasını sağlamaya yönelik olarak, ülke genelinde ihtiyaç duyulan faaliyetlerin (bilimsel araştırma ve uygulama projeleri, yayın, toplantı, danışmanlık hizmetleri vb.) gerçekleştirilmesi, eğitim-öğretimin yanı sıra yukarıda adı geçen faaliyetlerle birlikte kültür varlıklarımızı koruyarak, gelecek kuşaklara aktarmak böylelikle kültürel mirasımızın sürdürülebilirliğine katkıda bulunmaktır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Program Eğitim Amaçları | Amaçlar | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mezunların Mesleki Profili | Bölüm mezunları, ülkemizde veya yabancı ülkelerde çeşitli kamu ve özel kurum-kuruluşlarda Konservatör-Restoratör olarak görev alabilirler. Örnek olarak çalışılabilecek iş alanları; koruma-onarım laboratuvarları/atölyeleri, müzeler, kütüphaneler, arşivler, arkeolojik kazılar, enstitüler, üniversitelerdeki uygulama ve araştırma merkezleri, mimari koruma ve restorasyon şantiyeleri, koruma ve restorasyonla ilgili mimarlık büroları ile müteahhitlik firmaları gibi özel ya da kamu kurum ve kuruluşları; bilimsel araştırma projeleri ile koleksiyoncu belgesine sahip kamu kurum ve kuruluşları ile gerçek veya tüzel kişilere ait koleksiyonların koruma-onarım çalışmaları şeklinde sıralanabilir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bir Üst Dereceye Geçiş | Bu programdan mezun olan öğrenciler, lisansüstü programlarda öğrenim görmek üzere başvuruda bulunabilirler. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sınavlar, Değerlendirme Ve Notlandırma | Başarı değerlendirmesia) Bir öğrencinin bir dersten sağlayacağı başarının değerlendirilmesinde, o derse ait yarıyıl içi çalışmalarında sağladığı yüz tam not üzerinden verilen yarıyıl içi notu ile yarıyıl sonu sınavında sağladığı yüz tam not üzerinden verilen yarıyıl sonu notu dikkate alınır. b) Başarının ölçülmesinde yarıyıl içi notunun ağırlığı % 60 ve yarıyıl sonu sınavının ağırlığı % 40’tır. Başarı notu1) Başarı notu aşağıda belirtildiği şekilde tespit edilir. Bunun tespitinde bağıl değerlendirme yöntemi kullanılır. a) Başarı notlarının anlamları aşağıdaki şekilde tanımlanır.
K: Kalır İ: İzinli M: Muaf E: Eksik 2) Bir dersten (DC) harf notunu alan öğrenci, bu dersi koşullu başarmış (koşullu başarılı) kabul edilir. Bu nedenle bir dersten (DC) harf notunu alan öğrencinin bu dersten başarılı sayılabilmesi için AGNO’sunun en az 2.00 olması gerekir. Sorumlu olduğu öğretim planında koşullu başarılı dersi/dersleri bulunan öğrencinin mezun olabilmesi için tüm derslere ait AGNO’sunun en az 2.00 olması gerekir ve AGNO hesabına katılır. 3) G (Geçer) notu, alınan dersten veya eğitim-öğretim faaliyetlerinden başarılı/yeterli olma durumu gösterir ve AGNO hesabına katılmaz. 4) K (Kalır) notu, alınan dersten veya eğitim-öğretim faaliyetlerinden başarısız/yetersiz olma durumu gösterir ve AGNO hesabına katılmaz. 5) İ (İzinli) notu, bu Yönetmeliğin ilgili maddesi uyarınca öğrenimine ara verme izni alan ve bu nedenle derse ait koşulları yerine getirmeme durumunu gösterir ve bir nota dönünceye kadar AGNO hesabına katılmaz. Dersin alındığı yarıyılı takip eden dersin bulunduğu yarıyıl sonuna kadar tamamlanmayan dersler için İ notu otomatik olarak FF’ye dönüşür. 6) M (Muaf) notu, öğrencinin daha önce almış olduğu ve/veya denklikleri kabul edilerek ilgili yönetim kurulu kararları ile muaf olunan dersler için verilen nottur ve AGNO hesabına katılmaz. Mazeret, Bütünleme ve Mezuniyet sınavları(1) Mazeret sınavı, yarıyıl içi sınavı için yapılır. Yarıyıl içinde iki sınav yapılması durumunda öğrenci sadece bunlardan biri için mazeret sınavına girebilir. Mazeret sınavları, “Yıldız Teknik Üniversitesi Yarıyıl İçi Sınavları İçin Mazeretlerin Kabulü ve Mazeret Sınavlarının Yapılış Esasları”na uygun olarak yapılır. Yarıyıl sonu sınavı için mazeret sınav hakkı verilmez. (2) Bütünleme sınavına ilişkin esaslar şunlardır: a) Yarıyıl sonu sınavına girmeyen öğrenci ilgili dersin bütünleme sınavına girebilir. Bütünleme sınavlarına giremeyen öğrencilere bu sınav için mazeret sınav hakkı verilmez. b) Öğrenciler koşullu başarılı ve başarısız olduğu (F0 hariç) derslerden bütünleme sınavına girebilir. Bütünleme sınavında alınan not, o dersin yarıyıl sonu sınav notu yerine geçer. Bütünleme sınavı sonunda ara sınav, yarıyıl içi çalışmaları ve bütünleme sınav notunun ağırlıkları dikkate alınarak harfli başarı notu belirlenir. (3) Mezuniyet sınavına ilişkin esaslar şunlardır: a) Mezuniyet sınavına girebilmek için ilgili dersin yarıyıl sonu sınavına girebilme şartlarını yerine getirmiş olmak zorunludur. Mezuniyet sınavlarına giremeyen öğrencilere bu sınav için mazeret sınav hakkı verilmez. b) Mezuniyetlerine en fazla iki dersi kalan öğrencilere; bütünleme sınavından sonra ve akademik takvimde belirtilen sürede yapılmak üzere, başarısız dersleri için mezuniyet sınavı yapılır. Genel not ortalamaları 2.00 olmadığı için mezun olamayan öğrenciler, seçecekleri koşullu başarılı en fazla iki dersten mezuniyet sınavına girebilir. c) Mezuniyet sınavında başarılı olabilmek için en az CC notu almak zorunludur. Sınavda alınan not, o dersin başarı notu yerine geçer. Ara sınav ve yarıyıl içi çalışmalar değerlendirmeye katılmaz ve AGNO hesabına katılmaz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mezuniyet Koşulları | Bu programdan mezun olabilmek için öğrencilerin; öğretim planında yer alan tüm dersleri, uygulamaları, staj ve benzeri çalışmaları başarı ile ağırlıklı genel not ortalaması en az (2.00) olacak şekilde tamamlamaları gerekmektedir. |
Program Eğitim Amaçları
- Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım alanında çalışabilmek için gerekli olan bilgi ve becerilere sahip olan, arkeoloji, müzecilik, sanat tarihi ve mimarlık tarihi gibi disiplinlerdeki kuramsal ve kavramsal bilgileri anlayıp uygulayabilen konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
- Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım alanında araştırma ve uygulama çalışmalarını sürdürebilmek için, ulusal ve uluslararası düzeyde geçerli olan yasal düzenlemelere, bilimsel ilkelere, standartlara ve mesleki etik değerlere uygun davranabilen konservatör-restoratörler yetiştirmek hedeflenmektedir.
- Alanındaki belgeleme, koruma-onarım ve analiz çalışmalarını, hem geleneksel hem de çağdaş yöntemleri araştırarak, bu yöntemleri detaylı bir şekilde karşılaştırıp sorgulayarak gerçekleştirebilen, bilgili ve yetkin konservatör-restoratörler yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
- Fen bilimleri, sosyal bilimler ve sanat alanındaki ilgili disiplinlerle iş birliği yaparak çalışmalarını yürütebilen, donanımlı ve yetkin konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
- Alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak kültür varlıklarının sorunlarını tespit edebilen, bu sorunları derinlemesine analiz ederek yorumlayabilen, etkili ve yenilikçi çözüm önerileri geliştirebilen, bu doğrultuda kapsamlı projeler hazırlayabilen ve uygulayabilen yetkin konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
- Meslek alanıyla ilgili konularda güncel teknolojileri etkin bir şekilde kullanabilen, teknolojik yeniliklere açık ve bu yenilikleri çalışmalarıyla bütünleştirebilen donanımlı konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
- Eğitimin yaşam boyu devam eden bir süreç olduğunu benimseyen, sürekli öğrenmeye açık olan ve meslektaşlarıyla etkili iş birliklerini sürdürebilen yetkin konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
- Ulusal ve uluslararası düzeyde etkinlik gösteren kurum, kuruluş ve araştırma gruplarının Koruma Bilimi (Conservation Science) alanındaki araştırmalarında görev alabilecek konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
- Yükseköğretim kurumlarında akademisyen olarak görev alabilecek konservatör-restoratörler yetiştirmektir.
Program Çıktıları
- Kültür varlıklarını koruma ve onarım alanı ile bu alanı destekleyen arkeoloji, müzecilik, sanat tarihi ve mimarlık tarihi alanlarında kuramsal/kavramsal, teknoloji ve uygulamaya dair bilgiye sahip olmak.
- Alanı ile ilgili araştırma ve uygulama çalışmalarını yürütebilmek için bilimsel ilkelere ve meslek etiği değerlerine sahip olmak.
- Kültür varlıklarının korunmasına dair ulusal ve uluslararası ölçekte yürürlükte olan mevzuat ve mesleki standartlarla ilgili bilgi sahibi olmak.
- Alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak kültür varlıklarının sorunlarını tespit edebilmek, yorumlayabilmek, çözüm önerileri geliştirebilmek ve bu doğrultuda projeler hazırlayabilmek.
- Kültür varlıklarını koruma ve onarım alanında edindiği kuramsal/kavramsal ve uygulamaya dayalı bilgi ve becerileri bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak alanında uygulayabilmek.
- Kültür varlıklarının korunması ve onarımı ile ilgili faaliyetleri hem bireysel olarak hem de fen bilimleri, sosyal bilimler ve sanat alanındaki ilgili disiplinlerle işbirliği içinde gerçekleştirebilmek.
- Alanındaki belgeleme, koruma-onarım, analiz çalışmalarını geleneksel ve çağdaş yöntemleri araştırarak, karşılaştırma yaparak ve sorgulayarak gerçekleştirebilmek.
- Ulusal ve küresel ölçekte alanındaki bilimsel, teknolojik gelişmeler ile yasal düzenlemeleri takip ederek, uygulama çalışmaları yapabilmek.
- Genel ve alanı ile ilgili güncel sorunların farkında olarak mesleki sorumluluklarını yerine getirebilmek.
- Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek, alanında sürekli öğrenimi kişisel olarak yönlendirebilmek.
- Kültür varlıklarının koruma ve onarımına dair kuramsal bilgileri; araştırma ve uygulama projelerini uzman olan ve olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü olarak aktarabilmek.
- Bir yabancı dili kullanarak, alanın terminolojisini anlayabilmek, alandaki küresel gelişmeleri, yayınları takip edebilmek, yabancı meslek elemanları ve uzmanlar ile iletişim kurabilmek.
- Kültür varlıklarını koruma ve onarım alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ve bilgisayar tabanlı bilişim teknolojilerini kullanabilmek.
Müfredat
1.Yıl - Güz Yarıyılı | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
TDB1031 | Türkçe 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
MDB1051 | İngilizce 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MAT1821 | Matematik | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 | |
KVK1011 | Koruma ve Onarıma Giriş | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK1021 | Teknik Resim | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
KVK1032 | Sanat Tarihine Giriş | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK1051 | İş Sağlığı ve Güvenliği 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
KVK1061 | Müzeler ve Müzecilik | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
29 Toplam: | |||||||
1.Yıl - Bahar Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
TDB1032 | Türkçe 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
MDB1052 | İngilizce 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
KVK1012 | Bilgisayar Destekli Çizim | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
KVK1022 | Koruma Kuramları ve Mevzuatı | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK1031 | Arkeolojiye Giriş | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK1042 | Bezeme Teknikleri | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK1052 | İş Sağlığı ve Güvenliği 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
KVK1062 | Mimarlık Tarihine Giriş | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK1072 | Önleyici Koruma | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
31 Toplam: | |||||||
2.Yıl - Güz Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK2011 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 1 | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 | |
KVK2021 | Koruma Kimyası 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2041 | Alçı Bezeme Koruma ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2051 | Geleneksel Yapı Teknolojisi ve Elemanları 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2061 | Fotoğrafla Belgeleme | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK2071 | Bilimsel Araştırma ve Yazma Yöntemleri | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
USS-2G | Üniversite Sosyal Seçmeli 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
28 Toplam: | |||||||
2.Yıl - Bahar Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK2012 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 2 | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 | |
KVK2022 | Koruma Kimyası 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2032 | Taş Koruma ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2042 | Pişmiş Toprak-Cam Koruma Ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2052 | Geleneksel Yapı Teknolojisi ve Elemanları 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK2062 | Desen Teknikleri | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
MES1-2B | Mesleki Seçmeli 1-1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
32 Toplam: | |||||||
3.Yıl - Güz Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK3011 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 | |
KVK3021 | Keşif Ve Metraj | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK3031 | Metal Koruma ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3041 | Kalemişi Koruma ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
MES1-3G | Mesleki Seçmeli 1-2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
USS-3G | Üniversite Sosyal Seçmeli 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
USS-3G | Üniversite Sosyal Seçmeli 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
28 Toplam: | |||||||
3.Yıl - Bahar Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK3022 | Malzeme Bilgisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK3032 | Duvar Resmi-Mozaik Koruma ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3042 | Koruma Laboratuvarı 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 3 | |
KVK3002 | Staj 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
MES2-3B | Mesleki Seçmeli 2-1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MES2-3B | Mesleki Seçmeli 2-2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MES3-3B | Mesleki Seçmeli 3-1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK3052 | Ahşap Koruma ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
32 Toplam: | |||||||
4.Yıl - Güz Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
ATA1031 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
KVK4011 | Kültür Mirası Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
KVK4031 | Kağıt-Deri Koruma Ve Onarım | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
MES2-4G | Mesleki Seçmeli 2-3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MES2-4G | Mesleki Seçmeli 2-4 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
UMS-4G | Üniversite Mesleki Seçmeli | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MES4-4G | Mesleki Seçmeli 4-1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | |
USS-4G | Üniversite Sosyal Seçmeli 4 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
31 Toplam: | |||||||
4.Yıl - Bahar Yarıyılı | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
ATA1032 | Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
KVK4000 | Bitirme Çalışması | 0 | 8 | 0 | 4 | 12 | |
KVK4042 | Koruma Laboratuvarı 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 3 | |
KVK4002 | Staj 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
MES3-4B | Mesleki Seçmeli 3-2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
USS-4B | Üniversite Sosyal Seçmeli 5 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
USS-4B | Üniversite Sosyal Seçmeli 6 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
29 Toplam: | |||||||
240 Program Toplam AKTS: | |||||||
Mesleki Seçmeli 1 Dersleri | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK2111 | Geleneksel Yapı Türleri | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2121 | Koruma ve Fizik | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2131 | Müzelerde Risk Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2141 | Mobilya Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2112 | Arkeolojik Alanlarda Koruma ve Yönetim | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2122 | Osmanlı Mimarlığı ve Koruma | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2132 | Mobilya Döşeme Teknikleri | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
KVK2142 | Mesleki Etik | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
Mesleki Seçmeli 2 Dersleri | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
MIM3312 | Mimari Fotoğraf | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4061 | Müze Yapıları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM2680 | Ünlü Mimarlar ve Seyahat Rotaları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3211 | Arkeometriye Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3221 | Kırsal Mimari | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3231 | Ahşap Yapı Uygulamaları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3321 | Kent Arkeolojisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3331 | Mimar Sinan ve Dönemi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3451 | Türk sanatları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3212 | Ahşap Üst Yüzey İşlemleri | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3222 | Geleneksel El Sanatları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3232 | İstanbul'da Bizans Mimarisi ve Koruma | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3172 | Tarihi Bahçeler | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3322 | Türk evi ve koruması | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3282 | Aydınlatma | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
SBP4390 | Kentsel Sit Alanlarında Planlama | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK4211 | Koruma Araştırmaları Semineri | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK4221 | Somut Olmayan Kültürel Miras ve Koruma | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4101 | Modern Mimarlık Mirası | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4181 | Kültürel Mirası Koruma Alanında Güncel Yaklaşımlar | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
SBP3330 | Kentsel Koruma Kavramının Evrimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK4212 | UNESCO Dünya Mirası Alanlarında Koruma ve Yönetim Yaklaşımları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4302 | Koruma ve Turizm | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4322 | Batılılaşma Dönemi İstanbul | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4332 | 19 yy. Yapılarının İç Dekorasyonu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4342 | İstanbul'da 19.yy. Yapıları / Mimarları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4600 | Tarihi Yapılar Üzerinden İstanbul Okuması | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM3010 | İstanbul Sayfiyelerinin Mekansal Değişimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4231 | Şantiye Yönetimi ve Organizasyonu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK3242 | Kültür Varlıklarında Koruma ve Onarım Yaklaşımları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
Mesleki Seçmeli 3 Dersleri | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK3312 | Geleneksel Desen Teknikleri | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK3322 | Geleneksel Ahşap Süsleme Teknikleri | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK3332 | Kalıp Alma Teknikleri | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK3342 | Tarihi Bahçelerde Koruma | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK4312 | Resim Koruma ve Onarım | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK4322 | Ahşap Yapım Teknikleri | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK4332 | Sualtı Buluntularının Korunması | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK4342 | Kerpiç Koruma ve Onarım | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
KVK4352 | Tekstil Koruma ve Onarım | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
Mesleki Seçmeli 4 Dersleri | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
KVK4991 | Çok Disiplinli Tasarım Projesi | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | |
MIM4991 | Çok Disiplinli Tasarım Projesi | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | |
SBP4991 | Çok Disiplinli Tasarım Projesi | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | |
Üniversite Sosyal Seçmeli Dersleri | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
TRO2281 | Türk Dili Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
EGT1022 | Sosyal Antropoloji | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
EGT4041 | Eğitim Yönetimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
EGT2031 | İnsan Kaynakları Yönetimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MTM3611 | Matematik Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED3011 | Basketbol Temel Teknik Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED3041 | Futbol ve Temel Hareket Öğretimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED4031 | Halk oyunları Temel Figür Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED3051 | Hentbol Temel Teknik Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED3012 | Korfbol Temel Teknik Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED4022 | Tenis Teknik ve Taktik Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED3042 | Voleybolda Temel Teknik Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED4032 | Temel Yüzme Teknikleri Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TRO2261 | Türkçe Öğretiminde Edebi Metinler | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SNF2112 | Türkiye Coğrafya ve Jeopolitiği | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL2560 | Halkla İlişkiler (İİBF) | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL2710 | Aile İşletmeleri ve Kurumsallaşma | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL2630 | Takım Kurma ve Geliştirme | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL2901 | Doğrudan Pazarlama | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL2760 | İşletme Lojistiğinin Temelleri | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBP2031 | Şehir Ekonomisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB2040 | Ekonomi Politikaları ve Uygulamaları | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3330 | Çevre ve Ekoloji | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB2090 | Demokrasi Kültürünün İlke ve Kurumları | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3150 | Tarih ve Sinema | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3020 | Felsefeye Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3040 | 20. Yüzyılda Siyasal Gelişmeler-Toplumsal Hareketler | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3270 | İstanbul: Dün, Bugün ve Yarın | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ILT1611 | Fotoğraf Teknikleri | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3260 | Kültürel Çalışmalar ve Kimlik | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3420 | Osmanlı Devletinin Toplumsal Yapısı | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3210 | Çağdaş Toplum ve İletişim | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3220 | Modernite ve Tüketim Toplumu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3130 | Siyasal İdeolojiler: Kuram ve Tarih | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB2080 | Toplumsal Dönüşüm Sürecinde Kadın | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL2170 | Muhasebe Organizasyonu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3010 | Sosyoloji | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3550 | İnsan Hakları | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3560 | Siyaset Felsefesi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3570 | Eğitim Felsefesi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3390 | Dünya Uygarlıkları | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB2030 | Bilim Felsefesi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB4100 | Toplumsal Yapılar ve Tarihsel Dönüşümler | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ILT1621 | Grafik Tasarım Araçları | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBP2082 | Şehir Sosyolojisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SYP2192 | Kültür Yönetimi ve Etkenleri 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SYP3241 | Halkla İlişkiler (STF) | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MIM1422 | Sanat ve Mimarlık Tarihine Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MIM2421 | Mimarlık Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MIM1412 | Uygarlık tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
HRT2941 | Haritacılık Bilim Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB2020 | Bilim Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
INS2462 | Trafik Güvenliği | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB4011 | Almanca Dil Becerilerine Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB4021 | Almanca Dil Becerileri | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MAK2100 | Makine Teknolojisi Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3250 | Psikolojiye Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB3360 | Sanat Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MTP4760 | 16.yüzyıldan Günümüze İstanbulda Dans | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
GIM4101 | Mühendislikte İnovasyon ve Girişimcilik | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TDB4011 | Etkili İletişim Ve Hazırlıksız Sunum Becerileri | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TDB4031 | Güzel Konuşma ve Diksiyon | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TDB4041 | Türk Öykü ve Romanı | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB1680 | Çok Sesli Müziğe Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TDB4051 | Akademik Türkçe | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
DNS1220 | Beden Farkındalığı ve Nefes Teknikleri | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
DNS1240 | Yoga ve Anatomi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
GIM4151 | İnovasyon ve Girişimcilik | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ITB4040 | Gönüllülük Çalışmaları | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TDB4061 | Yeditepe İstanbul | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ISL1150 | Kariyer Planlama | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
KIM1052 | Hayatın İçinde Kimya | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
CEV3333 | Patent ve Ticarileşme | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BED1013 | Pilates Temel Eğitimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1016 | Temel Arapça 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1004 | Temel İspanyolca 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MKT2201 | Kişisel Farkındalık ve Gelişim | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
GRA2024 | Sanal Evrene Giriş (Metaverse) | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
EUT2022 | NFT'ye Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1001 | Temel Fransızca 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1003 | Temel İspanyolca 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1007 | Temel İtalyanca 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1009 | Temel Yunanca 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1011 | Temel Çince 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1013 | Temel Japonca 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1015 | Temel Arapça 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1017 | Temel Farsça 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1019 | Temel Rusça 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBP2020 | Deprem ve Planlama | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
INS4910 | Afet Bilgisi ve Farkındalığı | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1010 | Temel Yunanca 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
CEV3334 | Çevre ve İnsan | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MAT4279 | Yükseköğretimde Temel Hak Ve Sorumluluklar | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1002 | Temel Fransızca 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBO1180 | Türk Kültür Tarihi | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
OKL2350 | Beslenme ve Sağlık | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
RPD2000 | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBO1120 | Türk Kültür Coğrafyası | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
TRO2730 | Medya Okuryazarlığı | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
BTO1910 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel Uygulamalar | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
FBO2260 | Sürdürülebilirlik ve Eğitim | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
IMO2150 | Lineer Cebirde Kavramlar ve İspatlar | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
ING2350 | İngilizce Akademik Yazma ve Sunum Becerileri | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
MDB1008 | Temel İtalyanca 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SNF2210 | Gençlik ve Eğitim | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBO1190 | Masal ve Hikaye Anlatıcılığı | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBO1230 | Çocuklarla Felsefe | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
SBO1240 | Çevresel Vatandaşlık ve Eğitim | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | |
Üniversite Mesleki Seçmeli Dersleri | |||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Ders | Uygulama | Laboratuar | Yerel Kredi | AKTS |
YZM4015 | Yapay Zekaya Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
IKT3610 | Enerji ve Doğal Kaynaklar Ekonomisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
EHM4370 | Mikroişlemcili Sistem Tasarımı | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
EHM4220 | Uydu Haberleşmesi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
EHM4270 | Hücresel Haberleşme Sistemleri 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
GIM4322 | Enerji Ekonomisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
GIM4392 | Mühendislik Ekonomisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KIM3557 | Çevre Kimyası ve Teknolojisi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KMM3561 | Teknik İletişim | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
ISL3660 | İşletmelerde İletişim | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
CEV4501 | Doğal Arıtma | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MAK4482 | Endüstriyel Otomasyon | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
CEV4111 | Çevre ve Halk Sağlığı | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
HRT4332 | Navigasyon ve Kinematik Konumlama | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MIM4341 | Sinemada Mekan ve Tarih | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
ELM4010 | Akıllı Şebekelere Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
SBP1300 | Kent Okumaları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
SBP4310 | Katılımcı Kent Yönetiminde Proje Yönetim Süreci | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK4412 | Cultural Heritage Management | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
BME4142 | Physiological Control Systems | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
IKT3820 | Sosyal Politikalar İktisadı | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
ISL3940 | Temel Aktüerya Matematiği | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
INS3841 | İnşaat Mevzuatına Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
BLM4400 | Bilgisayar Mühendisliğinde Güncel Konular | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
BLM1012 | Yapısal Programlamaya Giriş | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
BME4110 | Mühendisler için Kuantum Fiziği | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
TDE3557 | Modern Türk Edebiyatında Edebi Tartışmalar | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MTM4711 | Matematiksel Modelleme | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
ELM4071 | Mühendislikte Sayısal Yöntemler ve Uygulamaları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KOM4760 | Mühendislikte Temel Optimizasyon Kavramları | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KOM4770 | İmalat Teknikleri | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
GMI3850 | Gemi Kaynaklı Deniz Kirliliği | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
GMI3860 | Yapı Dinamiği | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
IST3557 | İstatistik ve Bilimsel Düşünme | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MAT3557 | Şifreleme | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
FIZ3557 | Hayatın İçinde Fizik | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MBG3557 | Evrim ve Moleküler Ekoloji | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MEM4131 | Malzeme Dünyası | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
KVK4422 | Müzecilik ve Müzeografi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
GDM4309 | Gıda Okur Yazarlığı | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
MKT4403 | Mekatronik Sistem Entegrasyonu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
BYM4721 | Biyomühendislikte Nanoteknoloji | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
END4393 | Risk Yönetimi | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | |
SBU3001 | Uluslararası İlişkilerde Temel Konular | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
Ders & Program Çıktıları Matrisi
Program Çıktıları | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodu | Ders Adı | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
KVK1011 | Koruma ve Onarıma Giriş | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1021 | Teknik Resim | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1051 | İş Sağlığı ve Güvenliği 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
TDB1031 | Türkçe 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | - |
MDB1051 | İngilizce 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - |
MAT1821 | Matematik | - | - | - | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - |
KVK1032 | Sanat Tarihine Giriş | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1061 | Müzeler ve Müzecilik | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1031 | Arkeolojiye Giriş | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
TDB1032 | Türkçe 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | - |
MDB1052 | İngilizce 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - |
KVK1012 | Bilgisayar Destekli Çizim | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1022 | Koruma Kuramları ve Mevzuatı | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1042 | Bezeme Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1052 | İş Sağlığı ve Güvenliği 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK1062 | Mimarlık Tarihine Giriş | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2071 | Bilimsel Araştırma ve Yazma Yöntemleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2011 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2021 | Koruma Kimyası 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2041 | Alçı Bezeme Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2051 | Geleneksel Yapı Teknolojisi ve Elemanları 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2061 | Fotoğrafla Belgeleme | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2012 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2022 | Koruma Kimyası 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2032 | Taş Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2042 | Pişmiş Toprak-Cam Koruma Ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2052 | Geleneksel Yapı Teknolojisi ve Elemanları 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3011 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3021 | Keşif Ve Metraj | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3031 | Metal Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3041 | Kalemişi Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3022 | Malzeme Bilgisi | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3032 | Duvar Resmi-Mozaik Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3002 | Staj 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3052 | Ahşap Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3042 | Koruma Laboratuvarı 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ATA1031 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | - |
KVK4031 | Kağıt-Deri Koruma Ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ATA1032 | Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | - |
KVK4000 | Bitirme Çalışması | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4002 | Staj 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2111 | Geleneksel Yapı Türleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2121 | Koruma ve Fizik | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2131 | Müzelerde Risk Yönetimi | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2141 | Mobilya Tarihi | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2112 | Arkeolojik Alanlarda Koruma ve Yönetim | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2122 | Osmanlı Mimarlığı ve Koruma | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2132 | Mobilya Döşeme Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK2142 | Mesleki Etik | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3211 | Arkeometriye Giriş | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3221 | Kırsal Mimari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3231 | Ahşap Yapı Uygulamaları | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
MIM3321 | Kent Arkeolojisi | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - |
MIM3331 | Mimar Sinan ve Dönemi | 1 | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - |
MIM3451 | Türk sanatları | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
KVK3212 | Ahşap Üst Yüzey İşlemleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3222 | Geleneksel El Sanatları | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3232 | İstanbul'da Bizans Mimarisi ve Koruma | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
MIM3172 | Tarihi Bahçeler | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | 1 | - | - | - |
MIM3322 | Türk evi ve koruması | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
MIM3282 | Aydınlatma | 1 | - | - | - | 1 | - | 1 | - | - | - | - | - | - |
SBP4390 | Kentsel Sit Alanlarında Planlama | 1 | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
KVK4211 | Koruma Araştırmaları Semineri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4221 | Somut Olmayan Kültürel Miras ve Koruma | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
MIM4101 | Modern Mimarlık Mirası | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
MIM4181 | Kültürel Mirası Koruma Alanında Güncel Yaklaşımlar | 1 | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - | - | - | - |
SBP3330 | Kentsel Koruma Kavramının Evrimi | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | 1 | - | - | - | - |
KVK4212 | UNESCO Dünya Mirası Alanlarında Koruma ve Yönetim Yaklaşımları | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
MIM4302 | Koruma ve Turizm | - | - | - | - | - | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - |
MIM4322 | Batılılaşma Dönemi İstanbul | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
MIM4332 | 19 yy. Yapılarının İç Dekorasyonu | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
MIM4342 | İstanbul'da 19.yy. Yapıları / Mimarları | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - |
MIM3312 | Mimari Fotoğraf | 1 | - | - | 1 | - | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - |
MIM4061 | Müze Yapıları | - | - | - | 1 | - | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - |
MIM2680 | Ünlü Mimarlar ve Seyahat Rotaları | 1 | - | - | 1 | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
MIM4600 | Tarihi Yapılar Üzerinden İstanbul Okuması | 1 | 1 | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - | - |
MIM3010 | İstanbul Sayfiyelerinin Mekansal Değişimi | 1 | 1 | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3312 | Geleneksel Desen Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3322 | Geleneksel Ahşap Süsleme Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3332 | Kalıp Alma Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3342 | Tarihi Bahçelerde Koruma | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4312 | Resim Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4322 | Ahşap Yapım Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4332 | Sualtı Buluntularının Korunması | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4342 | Kerpiç Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK4352 | Tekstil Koruma ve Onarım | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ITB4100 | Toplumsal Yapılar ve Tarihsel Dönüşümler | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB2030 | Bilim Felsefesi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB2090 | Demokrasi Kültürünün İlke ve Kurumları | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3010 | Sosyoloji | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3020 | Felsefeye Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3040 | 20. Yüzyılda Siyasal Gelişmeler-Toplumsal Hareketler | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3150 | Tarih ve Sinema | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3220 | Modernite ve Tüketim Toplumu | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3260 | Kültürel Çalışmalar ve Kimlik | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3270 | İstanbul: Dün, Bugün ve Yarın | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3330 | Çevre ve Ekoloji | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3390 | Dünya Uygarlıkları | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3550 | İnsan Hakları | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MIM1412 | Uygarlık tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MIM1422 | Sanat ve Mimarlık Tarihine Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MIM2421 | Mimarlık Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MIM2411 | Arkeoloji | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
PDR2021 | Özel Eğitim | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TRO2271 | Eski Türk Edebiyatında Motifler | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TRO2281 | Türk Dili Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
EGT1022 | Sosyal Antropoloji | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
EGT4041 | Eğitim Yönetimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
EGT2031 | İnsan Kaynakları Yönetimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED3011 | Basketbol Temel Teknik Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED4021 | Egzersiz ve Zihinsel Sağlık | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED3041 | Futbol ve Temel Hareket Öğretimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED4031 | Halk oyunları Temel Figür Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED3051 | Hentbol Temel Teknik Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED3012 | Korfbol Temel Teknik Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED4022 | Tenis Teknik ve Taktik Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED3042 | Voleybolda Temel Teknik Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED4032 | Temel Yüzme Teknikleri Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MEM4501 | Seramikler | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TRO2261 | Türkçe Öğretiminde Edebi Metinler | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TRO4522 | Söylem yapısı ve Tür kuramı | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
SNF2112 | Türkiye Coğrafya ve Jeopolitiği | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TRO4532 | Sözbilimsel Yapı Kuramı ve Metin Çözümlemeleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ISL2560 | Halkla İlişkiler (İİBF) | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ISL2710 | Aile İşletmeleri ve Kurumsallaşma | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ISL2630 | Takım Kurma ve Geliştirme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | - |
ISL2901 | Doğrudan Pazarlama | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ISL2760 | İşletme Lojistiğinin Temelleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
SBP2031 | Şehir Ekonomisi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB2040 | Ekonomi Politikaları ve Uygulamaları | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ILT1611 | Fotoğraf Teknikleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3420 | Osmanlı Devletinin Toplumsal Yapısı | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3210 | Çağdaş Toplum ve İletişim | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3130 | Siyasal İdeolojiler: Kuram ve Tarih | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ISL2170 | Muhasebe Organizasyonu | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3610 | Yazarlık Teknikleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3560 | Siyaset Felsefesi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3570 | Eğitim Felsefesi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3320 | İktisadi Suçlar | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3310 | Suç ve Ceza: Kriminolojik Perspektifler | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TRO2291 | Uygulamalı Söz Sanatı | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ILT1621 | Grafik Tasarım Araçları | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
SBP2082 | Şehir Sosyolojisi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
SYP2192 | Kültür Yönetimi ve Etkenleri 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
SYP3241 | Halkla İlişkiler (STF) | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
HRT2941 | Haritacılık Bilim Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB2020 | Bilim Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1052 | İngilizce 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
INS2462 | Trafik Güvenliği | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB4011 | Almanca Dil Becerilerine Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB4021 | Almanca Dil Becerileri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB4031 | İleri Almanca | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB4041 | Almanca Okuma Konuşma | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3250 | Psikolojiye Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FIZ1110 | Bilimsel Araştırma Teknikleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL2160 | Ahlak Felsefesi Metinleri 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL2270 | Batı Felsefesi 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL2280 | Batı Felsefesi 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL3230 | Çağdaş Felsefe Okumaları 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL3240 | Çağdaş Felsefe Okumaları 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL3330 | Felsefe Okumaları 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL3340 | Felsefe Okumaları 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL3350 | Antikçağ Felsefesi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL3410 | Siyaset Felsefesi Metinleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB3360 | Sanat Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB4930 | Mimarlık Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MTP4760 | 16.yüzyıldan Günümüze İstanbulda Dans | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TDB4011 | Etkili İletişim Ve Hazırlıksız Sunum Becerileri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TDB4021 | Konuşma Teknikleri ve Hitabet | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TDB4031 | Güzel Konuşma ve Diksiyon | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TDB4041 | Türk Öykü ve Romanı | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
GRA4120 | Deneysel Tipografi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
ITB1680 | Çok Sesli Müziğe Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TDB4051 | Akademik Türkçe | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
DNS1220 | Beden Farkındalığı ve Nefes Teknikleri | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
DNS1230 | Çağdaş Dans Tekniğine Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
DNS1240 | Yoga ve Anatomi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
GIM4151 | İnovasyon ve Girişimcilik | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
TDB4061 | Yeditepe İstanbul | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BLM2110 | Siber Güvenliğe Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
FEL4251 | Bilim Felsefesi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED1013 | Pilates Temel Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
BED1014 | Yoga Temel Eğitimi | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
EUT2022 | NFT'ye Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
GRA2024 | Sanal Evrene Giriş (Metaverse) | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1001 | Temel Fransızca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1003 | Temel İspanyolca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1004 | Temel İspanyolca 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1005 | Temel Macarca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1007 | Temel İtalyanca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1009 | Temel Yunanca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1011 | Temel Çince 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1013 | Temel Japonca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1015 | Temel Arapça 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1016 | Temel Arapça 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1019 | Temel Rusça 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1017 | Temel Farsça 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1101 | Temel Bulgarca 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB1201 | Temel Romence 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB2001 | Çeviri Becerilerine Giriş | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
MDB2003 | Toplum Önünde Konuşma | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - |
KVK1041 | Bezeme Teknikleri 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
KVK3012 | Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Koruma 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikleri Çerçevesi (TYYÇ) ve Program Çıktısı (PÇ)İlişki Matrisi
BİLGİ | BECERİLER | YETKİNLİKLER | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal | Uygulamalı | Kavramsal/Bilişsel | Uygulamalı | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme yetkinliği | Öğrenme Yetkinliği | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alana Özgü Yetkinlik | |
PÇ-1 | X | X | X | X | X | X | ||
PÇ-2 | X | X | X | X | X | |||
PÇ-3 | X | X | ||||||
PÇ-4 | X | X | X | X | X | X | X | |
PÇ-5 | X | X | X | X | X | X | X | X |
PÇ-6 | X | X | X | X | X | X | ||
PÇ-7 | X | X | X | X | X | X | ||
PÇ-8 | X | X | X | X | X | X | ||
PÇ-9 | X | X | X | X | ||||
PÇ-10 | X | X | X | X | ||||
PÇ-11 | X | X | X | X | ||||
PÇ-12 | X | X | X | |||||
PÇ-13 | X | X | X | X |
Program Eğitim Amaçları ve Program Çıktıları (PÇ) İlişki Matrisi
EA-1 | EA-2 | EA-3 | EA-4 | EA-5 | EA-6 | EA-7 | EA-8 | EA-9 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PÇ-1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
PÇ-2 | X | X | X | X | X | X | X | X | |
PÇ-3 | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
PÇ-4 | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
PÇ-5 | X | X | X | X | X | X | X | X | |
PÇ-6 | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
PÇ-7 | X | X | X | X | X | X | X | X | |
PÇ-8 | X | X | X | X | X | X | X | X | |
PÇ-9 | X | X | X | X | X | X | X | ||
PÇ-10 | X | X | X | X | X | X | |||
PÇ-11 | X | X | X | X | X | X | X | ||
PÇ-12 | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
PÇ-13 | X | X | X | X | X | X | X |