| Ders Adı | Kodu | Yerel Kredi | AKTS | Ders (saat/hafta) | Uygulama (saat/hafta) | Laboratuar (saat/hafta) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Caz Topluluğu 2 | MTP2202 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 |
| Önkoşullar | MTP2231 - Caz Topluluğu 1 |
|---|
| Yarıyıl | Bahar |
|---|
| Dersin Dili | Türkçe |
|---|---|
| Dersin Seviyesi | Lisans |
| Dersin Türü | Seçmeli @ Müzik Toplulukları Lisans Programı |
| Ders Kategorisi | Uzmanlık/Alan Dersleri |
| Dersin Veriliş Şekli | Yüz yüze |
| Dersi Sunan Akademik Birim | Müzik ve Sahne Sanatları Bölümü |
|---|---|
| Dersin Koordinatörü | Şenol Küçükyıldırım |
| Dersi Veren(ler) | Şenol Küçükyıldırım |
| Asistan(lar)ı |
| Dersin Amacı | Öğrencinin diğer müzisyenlerle birlikte beraber müzik yapabilme becerisinin geliştirilmesi, farklı enstrümanlarla ve müzik türleriyle tanışması ve repertuar kazanması. |
|---|---|
| Dersin İçeriği | Belirlenen enstrümanların sayısı ve çeşidi doğrultusunda seçilen eserler. |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
|
| Opsiyonel Program Bileşenleri | Yok |
Ders Öğrenim Çıktıları
- Öğrenciler caz müziği repertuarını araştırır ve kendilerine konser programı oluştururlar.
- Birlikte çalabilme alışkanlığını geliştirirler.
- Öğrenciler teknik ve müzikal açıdan yeni eserleri yorumlayabilirler.
- Öğrenciler oluşturdukları repertuarı farklı enstrümanlara veya kendi sazlarına adapte edebilirler.
- Öğrenciler birlikte çalarken hem kendilerini hem de diğer enstrümanları dinleme alışkanlığı kazanırlar.
Ders Öğrenim Çıktısı & Program Çıktısı Matrisi
| DÖÇ-1 | DÖÇ-2 | DÖÇ-3 | DÖÇ-4 | DÖÇ-5 |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Repertuvar belirlenmesi, deşifraj ödevi. | NA |
| 2 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 3 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 4 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 5 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 6 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 7 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 8 | Ara Sınav 1 | |
| 9 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 10 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 11 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 12 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 13 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 14 | Grup olarak repertuar çalışması. | NA |
| 15 | Seçilen topluluğa göre repertuar çalışması. | NA |
| 16 | Final |
Değerlendirme Sistemi
| Etkinlikler | Sayı | Katkı Payı |
|---|---|---|
| Devam/Katılım | ||
| Laboratuar | ||
| Uygulama | ||
| Arazi Çalışması | ||
| Derse Özgü Staj | ||
| Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | ||
| Ödev | ||
| Sunum/Jüri | ||
| Projeler | ||
| Seminer/Workshop | ||
| Ara Sınavlar | 2 | 60 |
| Final | 1 | 40 |
| Dönem İçi Çalışmaların Başarı Notuna Katkısı | ||
| Final Sınavının Başarı Notuna Katkısı | ||
| TOPLAM | 100 | |
AKTS İşyükü Tablosu
| Etkinlikler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İşyükü |
|---|---|---|---|
| Ders Saati | 13 | 2 | |
| Laboratuar | 0 | 0 | |
| Uygulama | 0 | 0 | |
| Arazi Çalışması | 0 | 0 | |
| Sınıf Dışı Ders Çalışması | 13 | 5 | |
| Derse Özgü Staj | 0 | 0 | |
| Ödev | 0 | 0 | |
| Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | 0 | 0 | |
| Projeler | 0 | 0 | |
| Sunum / Seminer | 0 | 0 | |
| Ara Sınavlar (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 2 | 10 | |
| Final (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 1 | 10 | |
| Toplam İşyükü : | |||
| Toplam İşyükü / 30(s) : | |||
| AKTS Kredisi : | |||
| Diğer Notlar | Yok |
|---|