Ders AdıKodu Yerel KrediAKTS Ders (saat/hafta)Uygulama (saat/hafta)Laboratuar (saat/hafta)
İngilizce 2MDB109223200
ÖnkoşullarYok
YarıyılBahar
Dersin Diliİngilizce
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu @ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Lisans Programı
Zorunlu @ Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Programı
Zorunlu @ Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı
Zorunlu @ Okulöncesi Eğitimi Lisans Programı
Zorunlu @ İlköğretim Matematik Eğitimi Lisans Programı
Zorunlu @ Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisans Programı
Zorunlu @ Türkçe Eğitimi Lisans Programı
Ders KategorisiTemel Meslek Dersleri
Dersin Veriliş ŞekliYüz yüze
Dersi Sunan Akademik BirimModern Diller Bölümü
Dersin KoordinatörüSerap Kartal Yaylı
Dersi Veren(ler)
Asistan(lar)ı
Dersin AmacıTemel seviyede okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini geliştirmek.
Dersin İçeriğiGeçmiş zaman; gelecek zaman; kipler (can, could, may, must vb.); bu zamanlarda ve kiplerde konuşma, okuma, yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (lokanta ve restoranlarda soru sorma, yemek siparişi verme vb.); okuma becerileri (internet hava durumu raporları, yemek tarifi, afiş/poster metinleri vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma, yazılı yol tarifi verebilme, e-posta/davetiye yazma vb.); dinleme becerileri (hava durumu raporu, yemek tarifi vb.).
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
  • Pioneer Elementary MM Publications H. Q. Mitchell
  • Pioneer Elementary Workbook
Opsiyonel Program BileşenleriYok

Ders Öğrenim Çıktıları

  1. Öğrenciler başlangıç düzeyinde İngilizce dinleme ve konuşmayı kapsayan, günlük hayatta kullanabilecekleri iletişim becerilerini geliştirmiş olacaklardır.
  2. Öğrenciler basitten karmaşığa giden bir düzende farklı türlerde metinleri okuyabilecek, metindeki ana fikri bulabilecek ve metinlerdeki düşünceleri ayrıntılarıyla kavrayabileceklerdir.
  3. Öğrenciler başlangıç düzeyinde İngilizce okuma, konuşma, yazma ve dinleme becerilerini geliştirmek amacıyla gerekli dilbilgisel altyapıya (geçmiş zaman, gelecek zaman, karşılaştırma yapıları, kipler ve kelime) sahip olacaklardır.
  4. Öğrenciler kısa metinleri (e-posta, tanıtım yazısı, poster doldurma, form içeriği vs) yazılı olarak üretebilecek seviyeye geleceklerdir.
  5. Teknoloji Kullanımı: Teknoloji yoluyla kendilerine verilen internet ödevlerini yaparak bağımsız çalışma becerilerine sahip olur, Moodle üzerinden dersin tüm materyallerine ulaşabilirler.

Ders Öğrenim Çıktısı & Program Çıktısı Matrisi

DÖÇ-1DÖÇ-2DÖÇ-3DÖÇ-4DÖÇ-5

Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları

HaftaKonularÖn Hazırlık
1Unit 6: 6-a & 6-b Workbook 6-a & 6-b
2Unit 6: 6-c & 6-dWorkbook 6-c & 6-d; Worksheet 6
3Unit 7: 7-a & 7-bWorkbook 7-a & 7-b
4Unit 7: 7-c & 7-dWorkbook 7-c & 7-d; Worksheet 7
5Unit 8: 8-a & 8-bWorkbook 8-a & 8-b
6Unit 8: 8-c & 8-dWorkbook 8-c & 8-b; Worksheet 8
7Unit 9: 9-a & 9-bWorkbook 9-a & 9-b
8Ara Sınav 1 / Uygulama veya Konu Tekrarı
9Midterm 1
10Unit 9: 9-c & 9-d Workbook 9-c & 9-d; Worksheet 9
11Catch-up & Worksheet Check (Units 6-7-8-9)
12Unit 10: 10-a & 10-bWorkbook 10-a & 10-b
13Ara Sınav II + Unit 10: 10-c & 10-dWorkbook 10-c & 10-d; Worksheet 10
14Genel Tekrar ve Ödev Kontrolü
15Final

Değerlendirme Sistemi

EtkinliklerSayıKatkı Payı
Devam/Katılım70
Laboratuar
Uygulama
Arazi Çalışması
Derse Özgü Staj
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği
Ödev
Sunum/Jüri
Projeler
Seminer/Workshop
Ara Sınavlar260
Final140
Dönem İçi Çalışmaların Başarı Notuna Katkısı
Final Sınavının Başarı Notuna Katkısı
TOPLAM100

AKTS İşyükü Tablosu

EtkinliklerSayıSüresi (Saat)Toplam İşyükü
Ders Saati132
Laboratuar
Uygulama
Arazi Çalışması
Sınıf Dışı Ders Çalışması142
Derse Özgü Staj
Ödev142
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği
Projeler
Sunum / Seminer
Ara Sınavlar (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi)24
Final (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi)14
Toplam İşyükü :
Toplam İşyükü / 30(s) :
AKTS Kredisi :
Diğer NotlarYok