Ders Adı | Kodu | Yerel Kredi | AKTS | Ders (saat/hafta) | Uygulama (saat/hafta) | Laboratuar (saat/hafta) |
---|---|---|---|---|---|---|
E-İşletme Yönetimi | END3960 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Önkoşullar | Yok |
---|
Yarıyıl | Bahar |
---|
Dersin Dili | İngilizce |
---|---|
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli @ Endüstri Mühendisliği Lisans Programı (%30 İngilizce) Seçmeli @ Metalürji ve Malzeme Mühendisliği Lisans Programı (%30 İngilizce) |
Ders Kategorisi | Temel Meslek Dersleri |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz yüze |
Dersi Sunan Akademik Birim | Endüstri Mühendisliği Bölümü |
---|---|
Dersin Koordinatörü | Betül Özkan |
Dersi Veren(ler) | Betül Özkan |
Asistan(lar)ı |
Dersin Amacı | Dersin amacı, öğrencilere e-işletme ve e-ticaret kavramları hakkında temel bilgileri öğretmek ve öğrencilerin bu sistemler hakkında bilgi sahibi olmasını sağlamaktır. |
---|---|
Dersin İçeriği | E-işletme ve e-ticaretin temel kavramları, e-ticaret tipleri, e-işletme planı geliştirme, e-pazarlama, e-tedarik zinciri, e-servis kalitesi, e-ticaret sitelerinin performans değerlendirilmesi |
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
|
Opsiyonel Program Bileşenleri | Yok |
Ders Öğrenim Çıktıları
- Öğrenci e-işletme kavramı hakkında temel bilgilere sahip olur.
- Öğrenci e-işletme sistemi kurmak için gerekli öğeleri bilir.
- Öğrenci bir e-işletme sistemini değerlendirebilir.
- Öğrenci e-işletme sistemi oluşturmak için gerekli koşulları öğrenir.
- Öğrenci e-işletme sistemini yönetmek için gerekli beceriyi kazanır.
Ders Öğrenim Çıktısı & Program Çıktısı Matrisi
DÖÇ-1 | DÖÇ-2 | DÖÇ-3 | DÖÇ-4 | DÖÇ-5 | |
PÇ-1 | - | - | - | - | - |
PÇ-2 | - | - | - | - | - |
PÇ-3 | - | - | - | - | - |
PÇ-4 | - | - | - | - | - |
PÇ-5 | - | - | - | - | - |
PÇ-6 | - | - | - | - | - |
PÇ-7 | - | - | - | - | - |
PÇ-8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
PÇ-9 | - | - | - | - | - |
PÇ-10 | - | - | - | - | - |
PÇ-11 | - | - | - | - | - |
PÇ-12 | - | - | - | - | - |
PÇ-13 | - | - | - | - | - |
PÇ-14 | - | - | - | - | - |
PÇ-15 | - | - | - | - | - |
PÇ-16 | - | - | - | - | - |
PÇ-17 | - | - | - | - | - |
PÇ-18 | - | - | - | - | - |
PÇ-19 | - | - | - | - | - |
PÇ-20 | - | - | - | - | - |
PÇ-21 | - | - | - | - | - |
PÇ-22 | - | - | - | - | - |
PÇ-23 | - | - | - | - | - |
PÇ-24 | - | - | - | - | - |
PÇ-25 | - | - | - | - | - |
PÇ-26 | - | - | - | - | - |
PÇ-27 | - | - | - | - | - |
PÇ-28 | - | - | - | - | - |
PÇ-29 | - | - | - | - | - |
PÇ-30 | - | - | - | - | - |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Giriş | Ders Notları |
2 | E-İşletme, E-Ticaret Tanımları, E-Ticaret Çeşitleri | Ders Notları |
3 | E-İşletme Modeli Geliştirme | Ders Notları |
4 | E-Pazarlama | Ders Notları |
5 | E-Pazarlama | Ders Notları |
6 | E-Pazarlama | Ders Notları |
7 | E-Tedarik Zinciri | Ders Notları |
8 | Ara Sınav 1 | |
9 | E-Çevre | Ders Notları |
10 | E-Servis Kalitesi | Ders Notları |
11 | E-Ticaret Sitelerinde Performans Değerlendirmesi | Ders Notları |
12 | E-Ticaret Sitelerinde Performans Değerlendirmesi | Ders Notları |
13 | Öğrenci Sunumları | |
14 | Öğrenci Sunumları | |
15 | İşlem protokolleri | SSL ve SET |
16 | Final |
Değerlendirme Sistemi
Etkinlikler | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | ||
Laboratuar | ||
Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Derse Özgü Staj | ||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | ||
Ödev | 1 | 20 |
Sunum/Jüri | ||
Projeler | ||
Seminer/Workshop | ||
Ara Sınavlar | 2 | 40 |
Final | 1 | 40 |
Dönem İçi Çalışmaların Başarı Notuna Katkısı | ||
Final Sınavının Başarı Notuna Katkısı | ||
TOPLAM | 100 |
AKTS İşyükü Tablosu
Etkinlikler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İşyükü |
---|---|---|---|
Ders Saati | 13 | 2 | |
Laboratuar | |||
Uygulama | |||
Arazi Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 13 | 2 | |
Derse Özgü Staj | |||
Ödev | 1 | 10 | |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
Projeler | |||
Sunum / Seminer | |||
Ara Sınavlar (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 2 | 10 | |
Final (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 1 | 10 | |
Toplam İşyükü : | |||
Toplam İşyükü / 30(s) : | |||
AKTS Kredisi : |
Diğer Notlar | Yok |
---|