Ders Adı | Kodu | Yerel Kredi | AKTS | Ders (saat/hafta) | Uygulama (saat/hafta) | Laboratuar (saat/hafta) |
---|---|---|---|---|---|---|
Proje 4 | ILT4651 | 6 | 12 | 4 | 4 | 0 |
Önkoşullar | ILT3652 - Proje 3 |
---|
Yarıyıl | Güz |
---|
Dersin Dili | Türkçe |
---|---|
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu @ İletişim ve Tasarımı Lisans Programı |
Ders Kategorisi | Temel Meslek Dersleri |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz yüze |
Dersi Sunan Akademik Birim | İletişim ve Tasarımı Bölümü |
---|---|
Dersin Koordinatörü | Adviye Ayça ÜNLÜER ÇİMEN |
Dersi Veren(ler) | Adviye Ayça ÜNLÜER ÇİMEN, Umut Burcu TASA YURTSEVER, Nur CEMELELİOĞLU ALTIN |
Asistan(lar)ı |
Dersin Amacı | Temel multimedia tasarım becerisi kazandırmak. |
---|---|
Dersin İçeriği | Bu proje de öğrenciler deneysel bir interaktif aracın tasarımını gerçekleştirecektir. |
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
|
Opsiyonel Program Bileşenleri | Yok |
Ders Öğrenim Çıktıları
- Iletişim tasarımı mesleki uygulama tabanını oluşturur.
- Mimari mekansal veriler üzerinden interkatif tasarım yapabilir.
- Etkileşimli sergileme üzerinden bilgi aktarımı yapabilen tasarımları nasıl geliştirebileceğini anlayabilir.
- Fiziksel verileri kullanabilir.
Ders Öğrenim Çıktısı & Program Çıktısı Matrisi
DÖÇ-1 | DÖÇ-2 | DÖÇ-3 | DÖÇ-4 | |
PÇ-1 | - | - | - | - |
PÇ-2 | - | - | - | - |
PÇ-3 | - | - | - | - |
PÇ-4 | - | - | - | - |
PÇ-5 | - | - | - | - |
PÇ-6 | - | - | - | - |
PÇ-7 | - | - | - | - |
PÇ-8 | - | - | - | - |
PÇ-9 | - | - | - | - |
PÇ-10 | - | - | - | - |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Projenin Tanımı ve Tanıtımı tamamlandığında bölüm öğretim üyeleri değerlendirilmek üzere sergilenir. | NA |
2 | Veriler, kullanılacak araçların tespiti | NA |
3 | Projenin konusu, araçları ve kavramsal altyapısının geliştirilmesi ve proje yürütücüsü öğretim üyesinden kritik alınması. | NA |
4 | Projenin konusu, araçları ve kavramsal altyapısının geliştirilmesi ve proje yürütücüsü öğretim üyesinden kritik alınması. | NA |
5 | Arasınav 1 | NA |
6 | Seçilen alanda mekansal organizasyonunun tasalanması için projenin kritikler doğrultusundaçalışılması | NA |
7 | Seçilen alanda mekansal organizasyonunun tasalanması için projenin kritikler doğrultusundaçalışılması | NA |
8 | Ara Sınav 1 | |
9 | Seçilen alanda mekansal organizasyonunun tasalanması için projenin kritikler doğrultusundaçalışılması | NA |
10 | Arasınav 2 | NA |
11 | Sunum için projenin çalışma sistemini anlatan videosunun hazırlanması | NA |
12 | Sunum için projenin çalışma sistemini anlatan videosunun hazırlanması | NA |
13 | Sunum için projenin çalışma sistemini anlatan videosunun hazırlanması | NA |
14 | Sunum için projenin çalışma sistemini anlatan videosunun hazırlanması | NA |
15 | Arasınav 3 | NA |
16 | Final |
Değerlendirme Sistemi
Etkinlikler | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | ||
Laboratuar | ||
Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Derse Özgü Staj | ||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | ||
Ödev | ||
Sunum/Jüri | ||
Projeler | ||
Seminer/Workshop | ||
Ara Sınavlar | 3 | 60 |
Final | 1 | 40 |
Dönem İçi Çalışmaların Başarı Notuna Katkısı | ||
Final Sınavının Başarı Notuna Katkısı | ||
TOPLAM | 100 |
AKTS İşyükü Tablosu
Etkinlikler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İşyükü |
---|---|---|---|
Ders Saati | 16 | 4 | |
Laboratuar | |||
Uygulama | 15 | 4 | |
Arazi Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 16 | 6 | |
Derse Özgü Staj | |||
Ödev | 12 | 5 | |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | 10 | 6 | |
Projeler | |||
Sunum / Seminer | |||
Ara Sınavlar (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 3 | 5 | |
Final (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 1 | 15 | |
Toplam İşyükü : | |||
Toplam İşyükü / 30(s) : | |||
AKTS Kredisi : |
Diğer Notlar | Yok |
---|